خبرگزاری کار ایران

مسئول‌سازی دستگاه‌های مربوطه در حوزه مقابله با سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۵۵۴

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به مسئول سازی سایر دستگاه ها در حوزه سرقت اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی پلیس تاثیر دوچندانی در انجام مطلوب ماموریت ها خصوصا در حوزه کاهش سرقت خواهد داشت از این رو بایستی این امر مهم مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در قرارگاه مبارزه با سرقت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" به اهمیت تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های جدی مردم مبارزه با سرقت است از این رو بایستی با برگزاری این قرارگاه تا جایی که می توانیم به دنبال کاهش و رفع دغدغه های مردم در حوزه سرقت باشیم که بحمدالله تاکنون اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های ناجا مقابله و مبارزه با سرقت است، ادامه داد: به روز رسانی و استفاده از تجهیزات نوین ، آشنایی کارکنان با فناوری های روز و هوشمندسازی پلیس تاثیر دوچندانی در انجام مطلوب ماموریت ها خصوصا در حوزه کاهش سرقت خواهد داشت از این رو بایستی این امر مهم مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد از سویی پلیس آگاهی نیز با تسلط و اشراف کامل پای کار باشد.

جانشین فرمانده ناجا همچنین تاکید کرد: در موضوع مقابله با سرقت تمامی مسئولیت ها بر عهده نیروی انتظامی است بنابراین لازم است در این حوزه برای سایر دستگاه ها مسئول سازی و از آن ها مطالبه گری کنیم و آن ها را پای کار بیاوریم.

گفتنی است، اعزام گشت ها به صورت هدفمند، پوشش مناطق حساس و آلوده، ارتقاء آموزش همگانی مردم در حوزه سرقت از جمله مواردی بود که در قرارگاه مبارزه با سرقت توسط سردار "قاسم رضایی" جانشین فرمانده نیروی انتظامی مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز