خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از خبرگزاری ایلنا در روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۶۳۲

رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار از خبرگزاری خبرگزاری کار ایران (ایلنا) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «وحید قبادی دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار از خبرگزاری کار ایران (ایلنا) بازدید کرد.

وی با اشاره به انعکاس فعالیت‌های سازمان بهزیستی کشور و جامعه مددجویی اعم از معلولان، سالمندان، بیماران روانی مزمن، فرزندان فاقد سرپرست موثر و زنان سرپرست خانوار گفت: تقریبا ۲۰ سال از فعالیت ایلنا می‌گذرد و با توجه به اینکه ایلنا، خبرگزاری کار است و با جامعه کارگری و اقشار مستضعف جامعه بیشتر سروکار دارد، قرابت‌هایی بین سازمان بهزیستی کشور و این خبرگزاری وجود دارد؛ به طوری که هر دو به نوعی  لایه‌های خاموش جامعه و افرادی را که از مظلومترین و محبوب‌ترین بندگان خدا هستند، نمایندگی می‌کنند. حال چه جامعه کارگری، به عنوان جامعه مولد کشور باشد و چه جامعه هدف سازمان بهزیستی اعم از مستمری‌بگیران، خانوارهای دارای فرزند معلول و ....

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از نتایج فعالیت‌های خبری و گردش آزاد اطلاعات، شفافیت است، ما نیز در سازمان بهزیستی کشور در چند سال اخیر تمرکز ویژه‌ای به این مهم داشته‌ایم، این در حالی است که یکی از ابزارهای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد، گردش آزاد اطلاعات و فعالیت‌های آزادانه خبری است و سربازان عرصه مبارزه با فساد  و ایجاد شفافیت خود خبرنگاران هستند.

قبادی‌دانا با گرامیداشت یاد شهید صارمی و همچنین خبرنگاران شهید محیط زیست ایسنا و ایرنا، تصریح کرد: برای اهالی رسانه که در شرایط سخت در کنار مردم هستند، آرزوی سلامتی داریم. امروز نیز علی‌رغم شرایط قرمز کرونایی و با رعایت فاصله اجتماعی به همراه همکاران اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل برای قدردانی به خبرگزاری ایلنا آمدیم.

در این بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور تابلویی از فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین تابلو نقاشی‌ اثر "آیسان تقوی" از هنرمندان دارای معلولیت به مدیرعامل خبرگزاری کار ایران(ایلنا) اهداء کرد. 

همچنین درباره وضعیت آسیب‌های اجتماعی کشور، مشکلات جامعه معلولان و ... با رییس سازمان بهزیستی به گفتگو نشستیم که در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از خبرگزاری ایلنا در روز خبرنگار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز