خبرگزاری کار ایران

اعلام تمهیدات ترافیکی در ایام محرم. تغییر ساعت ممنوعیت تردد کامیون‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۵۷۲

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی در ایام محرم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد حسین حمیدی درباره وضعیت ترافیکی ایام محرم گفت: شرایط عمدتا مانند سال گذشته خواهد بود و هیات‌ها تردد کمتری در سطح معابر خواهند داشت.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با هیات‌های عزاداری انجام شده و جلسات در این زمینه برگزار شده است و از فردا اقدامات ما در این زمینه اجرایی خواهد شد. البته برخی از محدودیت‌ها تغییر کرده کامیون ها از ساعت ۱۲ شب تا ۶:۳۰ دقیقه اجازه تردد در شهر را خواهند داشت تا ایمنی هیات ها تامین شود.

وی ادامه داد: تاریکی شب و لباس تیره عزاداران می‌تواند در حوادث ترافیکی کوثر باشد لذا از رانندگان توقع داریم تا قوانین را بیشتر رعایت کرده و مسئولان شهری نیز روشنایی معابر را تامین کنند و عابران و مسئولان هیاتها نیز در این زمینه همکاری لازم را باید ما داشته باشند تا حوادث در این ایام کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: پیشنهاد جابجایی ممنوعیت تردد به ستاد کرونا اعلام شده و منتظر پاسخ ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم چراکه برخی هیاتها ممکن است تا بعد از ساعت ممنوعیت تردد فعالیت داشته باشد از همین رو ما در خواست تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه را به ستاد کرونا درخواست داده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز