خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پیشگیری ناجا:

مجاهدت‌های ماموران ناجا در رسانه‌ها بازتاب داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۵۲۶

رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به شهادت مامور کلانتری گاندی گفت: مجاهدت‌های ماموران ناجا در رسانه‌ها بازتاب داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایثار و مجاهدت عنوانی است که برازنده شهید یاسر طاهری است.

وی افزود: تعدادی باند سرقت در منطقه شمال تهران فعال شدند که مهار و دستگیری این افراد در دستور کار کلانتری گاندی قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: در ادامه بررسی های پلیس، یکی از باندهای فعال و مخوف در حوزه سرقت منازل شناسایی شد و در یک‌ تعقیب و گریز هوشمندانه و از قبل برنامه ریزی شده توسط متهمان افسر رشید و دلاور پلیس به درجه شهادت نایل می شود.

وی با انتقاد از مسائل مطرح شده در فصای مجازی گفت: ممکن است خطایی از یک ماموری اتفاق بیفتد و این خطا مورد قبول هیچ کسی نیست، اما به هر حال در یک شرایطی یک اتفاقی رخ می‌دهد که به دنبال آن این خطا در فضای مجازی و ... پوشش به صورت گسترده‌ای داده می شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: این جان گذشتگی ها و جان فشانی ها باید اطلاع رسانی شود. در طول سال تعداد قابل توجهی شهید داریم باید این ها هم در کنار مسائل دیگر به خوبی پوشش داده شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز