خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۷۹

همزمان با ۱۷ مرداد ماه و روز گرامیداشت مقام خبرنگار وحید قبادی دانا پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، متن کامل پیام به شرح ذیل است؛

 

هوالخبیـر

خبرنگاران، سفیران عرصه خبر و آگاهی جامعه و بازتاب دهنده وقایع اند که با قلم نافذ و دوربین واقع بین شان تأثیری شگرف در نگاه و ذهن جامعه و روشنگری افکار عمومی ایجاد می کنند.

طی دو سال گذشته در اوج اتفاقات ناشی از همه گیری کرونا ویروس و دشواری های متاثر از تحریم های ناجوانمردانه بعنوان جنگ تمام عیار اقتصادی و در میانه کارزارهای هدفمند رسانه ای دشمنان که امید و آگاهی مردم را هدف گرفته بود این خبرنگاران بودند که خاکریز اطلاع رسانی صحیح، شفاف و سریع را حفظ کرده و نگذاشتند چراغ حقیقت زیر خاکستر هجمه های رسانه های بیگانه خاموش شود.

خبرنگاری، حرفه ای برگرفته از عشق، اخلاص تعهد و خطر پذیری است. روزنامه نگاران و خبرنگاران این صاحبان قلم و اندیشه که برای ثبت لحظات تقابل حق و باطل از ایثار جان خود نیز دریغ نمی ورزند الگوهای مجسمی همچون شهید والامقام محمود صارمی دارند.

سازمان بهزیستی کشور نیز در سالی که گذشت همچون گذشته برای ارتقاء سطح رفاه و معیشت آحاد جامعه هدف با کمک شرکای کاری خود از هیچ تلاشی فروگذار نبود و خوشبختانه به دستاوردهای عظیمی نائل آمد که انعکاس این دستاوردها و اقدامات امیدبخش از سوی سربازان عرصه خبر و آگاهی موجبات افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه و دلگرمی کارکنان خدوم و پر تلاش این مجموعه حمایتی، تخصصی بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همه خبرنگاران شهید و فقید از جمله خبرنگاران مظلوم سانحه اخیر، این روز را به همه خبرنگارانی که خود را وقف ساختن ایرانی بهتر همراه با امنیت، پیشرفت، آزادی و صلح کرده اند، تبریک گفته و از تلاش بی وقفه، متعهدانه و دلسوزانه ایشان تشکر می کنم. از خداوند خبیر و بصیر برای این عزیزان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین، سلامتی و توفیق روزافزون مسألت می نمایم.

 

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز