خبرگزاری کار ایران

آخوندی:

مردم صدای تفرقه و اختلاف از شورای ششم نخواهند شنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۲۹۷

عضو ششمین شورای اسلامی شهر تهران گفت: به مردم تهران قول می‌دهیم در این چهار سال صدای تفرقه و اختلاف از این شورا نخواهند شنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر بیان کرد: سوال اول من به بهانه روز خبرنگار و تبریک به همکارانم درهمه رسانه‌ها است. خبرنگاران مظلوم هستند زیرا اگر موفقیتی در کارشان حاصل شود رسانه فقط باید این اخبار و اطلاعات را منتقل کنند ولی خودشان دیده نمی‌شوند اما اگر خدایی نکرده در عملکرد یک مسئولی اشکال و یا ایرادی باشد اول از همه سعی می‌کنند آن را گردن خبرنگار و رسانه بیندازد. از این رو سوال اولم از آقای دکتر زاکانی این است که مجموعه رسانه‌ای شهرداری تهران (موسسه همشهری) به وضعیت بسیار بدی دچار شده است و برنامه شما برای تقویت این مجموعه رسانه‌ای و بازگشت آن به جایگاه قبلی اش چیست؟

وی ادامه داد: سوال بعدی من این است که ما برای حمل و نقل و ساخت و ساز و موضوعات شهری هزینه می‌کنیم اما اگر برای افراد و مردمی که این کارها را انجام می دهیم سلامت نداشته باشند این ساخت و سازها هم بی فایده خواهد بود. یکی از موضوعات مهم شهر تهران توجه به بحث ورزش همگانی است. آیا شما برای موضوع ورزش همگانی برنامه دارید و این موضوع چه جایگاهی در برنامه‌های شما دارد؟

آخوندی اظهار داشت: در انتخاب شهردار به نظر می‌رسد که یک فرآیند بسیار علمی از روز اول طی شد و من خواهشم از هیئت رئیسه این است که در یک فرصت مناسب و بعد از انتخاب شهردار حتماً این را به اطلاع مردم به شکل دقیق برسانند.

وی افزود: همه این افراد هم نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. دو نفر آقای حسینی و زاکانی  در انتهای کار حضور داشتند و برنامه‌های خوبی را ارائه کردند ولی در نهایت شورا باید یک نفر آنها را انتخاب می کرد.

عضو ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: به مردم تهران قول می‌دهیم در این چهار سال صدای تفرقه و اختلاف از این شورا نخواهند شنید و این شورا به دنبال کار، تلاش و خدمت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز