خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تهران:

شهرداری جای چترافکنی است/ چتر خدمت باید بر سر همه شهروندان گسترده شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۲۸

سرپرست شهرداری تهران گفت: هرکسی که خداوند او را خلق کرده، شایسته خدمت است، حال با هر سلیقه و نگرشی که دارد. شهرداری جای چترافکنی است و چتر خدمت بر سرهمه شهروندان باید گسترده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا جاوید، پس از انتخاب به عنوان سرپرست شهردار تهران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خداوند را شاکرم در ایامی که متبرک است و بعد از عید سعید علوی و قبل از ایام عزاداری محرم اباعبدلله این توفیق حاصل شد تا امکان حضور در محضر شما را داشته باشم.

جاوید افزود: از حسن اعتماد شما تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم خداوند در این دوره کوتاه این توفیق را به من بدهد که امانت‌دار خوبی باشم.

او افزود: در روزهایی به سر می بریم که از حضور من در شهرداری تهران ۱۸ سال سپری شده است و به صورت پیوسته در شهرداری تهران توفیق خدمت داشته ام و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده ام. تجربه این را می آموزد که رمز موفقیت هر مجموعه ای داشتن انگیزه و امید است.

جاوید تاکید کرد: برای من خدمت به مردم همیشه افتخار بزرگی بوده است . شهروندان گرایش های مختلفی دارند و از نظر مذهبی، تنوع در نقاط سکونتگاهی و تنوع در مشاغل و فعالیت ها متفاوت هستند و شهرداری جای خدمت  به همه سلایق است.

او افزود: هرکسی که خداوند او را خلق کرده شایسته خدمت است حال با هر سلیقه و نگرشی که دارد. شهرداری جای چترافکنی است و چتر خدمت بر سرهمه شهروندان باید گسترده شود.

جاوید ادامه داد: تفاوت شهرداری با سایر ارگان ها اینگونه است که مستقیما اثر مثبت بر زندگی مردم دارد. شهردار نقطه مستقیم اتصال خدمت نظام اسلامی به مردم است و این اثر را مردم می فهمند.

او اضافه کرد: مردم این اثر را در شهر می بینند و این وظیفه من و شما بزرگواران را سنگین می کند.

جاوید افزود: اگر نتوانیم آنگونه که باید خدمت پایداری را ارائه دهیم شاید ناخواسته موجب آزردگی ذهنی و عملیاتی در محل سکونت و فعالیت شهروندان شویم.

جاوید اظهار کرد: شهرداری مستقیما منابع مورد نیاز برای هزینه کرد را خود باید حاصل کند و کار بسیار مشکل می شود و این اخذ درآمد و هزینه کرد مستقیم دومین پیچیدگی است که شهرداری را از سایر سازمان ها متمایز می کند.

او با بیان اینکه شهرداری ساختار پیچیده ای به دلیل تنوع خدمات دارد گفت: در شهرداری وظیفه داریم سرانه خدماتی مردم را تامین کنیم و اگر پراکنش و توزیع آنها در شهر تامین شود و کمیت و کیفیت مناسبی داشته باشد منجر به ارتقا آسایش مردم می شود.

جاوید گفت: در برنامه کاندیدهای شوراها که آقای زاکانی به بهترین شکل به آن پرداختند مسأله آرامش شهر نیز مطرح است که مقدمه روح است. معمولا در شهرداری این آسایش را خوب ارزیابی می کنیم اما از حوزه مهمتر و هدف اصلی که هدف دینی همه ما در دین مبین اسلام است و وظیفه اخلاقی و فردی هر مدیری است حوزه روان شهر است. براساس طرح جامع تهران حدود ۹۵ درصد حوزه کمی و زیرساخت ها تامین شده و مابقی نیز تامین خواهد شد.امیدوارم این دوره شاهد تحول مثبتی در حوزه آرامش روان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا در ادامه حکم علیرضا جاوید توسط رئیس شورای شهر تقدیم او شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز