خبرگزاری کار ایران

ندامتگاه قزلحصار جزو اولین مراکزی بود که مددجویان واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۲۷۲

کشور در شرایطی قرار دارد که پروتکل‌های بهداشتی بایستی با دقت رعایت شود، مناسب بودن محیط ندامتگاه به ویژه قرنطینه های ورودی نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی مددجویان دارد.

به گزارش ایلنا و سازمان زندان‌ها، مدیرکل زندان های استان تهران همچنین اظهار داشت: در راستای مقابله با ورود ویروس کرونا به زندان ها، پیگیری های وسیعی در سطح سازمان و استان تهران صورت گرفت و ندامتگاه قزلحصار جزء اولین مراکزی بود که مددجویان واکسینه شدند. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰۰ نفر پزشک عمومی، متخصص، بهیار و پرستار در زندان های تهران به صورت شبانه روزی و ایثارگرانه خدمت می کنند و برای حفظ سلامتی مددجویان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. 

در این دیدار که علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، اشکان کمالی مدیر ندامتگاه قزلحصار و مسئولان آن مرکز نیز حضور داشتند، حیات الغیب ضمن تقدیر از زحمات همکاران به ویژه کادر درمان، بر ارتقای بیشتر خدمات رفاهی مددجویان تاکید کرده، گفت: الحمدالله قرنطینه به صورت کامل مورد بازسازی  و بهسازی قرار گرفته، در حال حاضر وضعیت بهداشتی این ندامتگاه رضایت بخش می باشد. 

مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به برنامه ریزی جهت کاهش جمعیت کیفری، پیگیری و تعامل با مراجع قضایی جهت بهره مندی حداکثری زندانیان از ارفاقات حقوقی و قضایی

وی افزود: نظارت و کنترل مستمر بر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می‌توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندان‌ها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد. 

بنا به این خبر، مدیر کل زندان های استان تهران ضمن مثبت ارزیابی نمودن اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف و تأکید بر فعالیت های حوزه بهداشت و درمان، از تلاش های شبانه روزی کارکنان ساعی ندامتگاه قزلحصار در سنگر اصلاح و تربیت تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز