خبرگزاری کار ایران

مراسم تحلیف در کمال امنیت و آرامش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۱۳۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت و آرامش خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "حسین رحیمی" با اشاره به اینکه مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت و آرامش برگزار شد، بیان داشت :بحمدالله با تلاش ها و تمهیدات صورت گرفته این مراسم بدون کوچکترین مشکل و مساله ای انجام شد.

وی افزود:امروز سران بلند پایه بسیاری از کشورها در این مراسم حضور بهم رساندند که این مهم موید وجود امنیت و آرامش در کشور و مرکز آن که ام القرای جهان اسلام است، می باشد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه معضل بزرگ کرونا ، تحریم ها و تهدیدات دشمنان و فشارها و مشکلات اقتصادی موجب افزایش برخی جرایم و آسیب ها در کشور شد، گفت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را بکار بسته است تا از حدود و  ثغور و حریم و حرمت این مرز و بوم و امنیت و آرامش مردم گرانقدرمان دفاع نماید و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزیده است.

وی افزود : برگزاری مراسم تحلیف با حضور سران بلند پایه بسیاری از کشورها موید وجود امنیتی با ثبات در کشور است که این امنیت و آرامش نتیجه مجاهدت های بی وقفه نیروهای انتظامی و نظامی می باشد.

سردار رحیمی عنوان داشت: نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگ ترین شان و افتخار می داند و تا پای جان پای امنیت مردم عزیزمان ایستاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز