خبرگزاری کار ایران

اجرایی شدن نزدیک به ۴ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در معابر منطقه ۱۱

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۳۶

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای نزدیک به ۴کیلومتر مسیر دوچرخه سواری از سال گذشته تاکنون در خیابان‌های بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، نصراله آبادیان در این باره گفت: در راستای اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت زندگی در محله‌های مرکزی شهر تهران، پروژه‌های کوچک مقیاس با هدف رفع معضلات شهری در دست اقدام است که از این دست می‌توان به اجرای بیش از ۳هزار و پانصد متر طول مسیر دوچرخه سواری از سال ۱۳۹۹ تاکنون اشاره کرد که از سوی معاونت‌های فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک اجرا شده است. 

آبادیان افزود: همچنین اجرای پیاده رو بتنی توسط معاونت فنی و عمرانی در خیابان حیدری فرد حد فاصل خیابان ابوسعید تا اسدی منش که با انجام مناسب‌سازی مسیر تردد نابینایان و معلولان انجام شده است؛ به طول ۲۵۰ متر به پایان رسید. 

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: پیاده روسازی‌ها به نحوی انجام می‌شود که با اجرای جداول عرضی در مقطع پیاده رو امکان ورود و تردد وسایل نقلیه در آن‌ها وجود ندارد. 

او همچنین با بیان این که از سال گذشته تاکنون ۳هزار و ۵۸۵ متر طول مسیر دوچرخه سواری در سطح منطقه اجرا شده است؛ توضیح داد: مسیر دوچرخه سواری در خیابان‌های هاتف، امام خمینی (ره)، کاشان، شوش شرقی و مولوی در ماه‌های قبل اجرا شده و مسیر دوچرخه سواری که در خیابان حافظ از محور انقلاب شروع شده تا حد فاصل خیابان نوفل لوشاتو و جمهوری ادامه یافته است. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، به گفته آبادیان ۴۶ پروژه توسعه محله‌ای در سطح منطقه ۱۱ در دست اجراست که شامل بازپیرایی و مرمت بوستان ها، ساماندهی پیاده روها، مرمت جداره‌های تاریخی، ایجاد فضای سبز، احداث کانال هدایت آبهای سطحی و ایجاد فضای بازی کودکان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز