خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیح درباره چگونگی پیدا کردن اشیاء گمشده در تاکسی/ دو تاکسیران بیش از صدهزار یورو را به صاحبانشان باز گرداندند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۳۶۱

مسئول بخش اشیاء گمشده سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره چگونگی پیدا کردن اشیاء گمشده در تاکسی توضیحاتی ارائه کرد.

«سید علی موسوی» مسئول بخش اشیاء گمشده سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که مردم در صورت گم شدن اشیاء خود در تاکسی باید با چه شماره‌ای تماس بگیرند؟ گفت: مردم یا باید به سازمان تاکسیرانی واحد روابط عمومی، واحد اشیاء گمشده مراجعه کنند و یا با شماره ۴۸۰۴۳۷۲۴ تماس بگیرند. 

او درباره میزان اشیا گم شده و ارزش آن‌ها توضیح داد: اکثر اشیائی که جا می‌مانند، کارت و مدارک، کلید و در فصل سرما چتر است و ارزش ریالی به آن صورت ندارند. اما در سال ۹۸ راننده‌ای به نام علی‌حسن ظفری ۷۰ هزار یورو متعلق به یک توریست لهستانی را پیدا کرد که به صاحب آن بازگردانده شد و سازمان تاکسیرانی نیز از او قدردانی کرد. سال گذشته نیز مبلغ ۳۹ هزار یورو توسط آقای یدالله عمرانی پیدا شد که با پیگیری راننده به صاحبش بازگردانده شد. 

موسوی گفت: معمولا راننده‌ها اشیا و وسایل را در تاکسی پیدا می‌کنند و به سازمان تاکسیرانی تحویل می‌دهند و بعد از بررسی‌های لازم آنها را در اختیار صاحبش قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز