خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس خبرداد:

تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از ۲۳هزار فرهنگی تا ۱۱ مرداد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۲۶۵

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: با همکاری وزارت بهداشت بیش از ۲۳ هزار فرهنگی استان فارس، تا دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ مرحله اول واکسیناسیون خود را برعلیه ویروس کرونا انجام دادند.

به گزارش ایلنا، فرهاد اسماعیلی در خصوص واکسیناسیون همکاران فرهنگی در استان، اظهار کرد: خوشبختانه استان فارس بلافاصله پس از اعلام وزارت آموزش وپرورش با همکاری خوبی که با دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر دراین استان داشت توانست تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس افزود: از روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه کار واکسیناسیون آغاز و تا کنون بیش از ۲۳ هزار فرهنگی فارسی تا دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ مرحله اول واکسیناسیون خود را برعلیه ویروس کرونا انجام داده اند.

اسماعیلی ادامه داد: در همه شهرستان‌ها ومناطق استان با نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی ومراکز وشبکه‌های بهداشت ودرمان، پایگاه‌های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه اندازی شده وتاکنون برخی از این شهرستان‌ها ومناطق نیز تزریق واکسن فرهنگیان خود را به پایان رساندند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: درکلانشهر شیراز نیز دو پایگاه ویژه فرهنگیان نواحی ۴گانه شهرشیراز راه اندازی شده که فرهنگیان هرناحیه براساس برنامه‌های اعلامی به آن‌ها در محل این پایگاه‌ها حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۷۵ هزار فرهنگی فارسی شاغل در مدارس دولتی وغیردولتی استان تا نیمه مردادماه ۱۴۰۰ مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز