خبرگزاری کار ایران

ضرورت تعریف ساختار ثابت در حوزه استارتاپ‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۷۳

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در سومین و آخرین روز جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها با محوریت کارآفرینی شرکت کرد و به مسائل و چالش‌های مشارکت‌کنندگان در این رویداد پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، علی غلامی در ابتدای سخنان خود گفت: استفاده از ایده دیگران قبل از این که یک توصیه دینی باشد، اقتضای عقل است. وقتی افرادی کاری را در یک بازه زمانی طولانی انجام داده‌اند و نکاتی را می‌توانند تذکر دهند که ممکن است ما هیچ‌گاه به آنها پی نبریم، لذا شرط عقل است که از این فرصت بی‌نظیر استفاده شود.

او عنوان کرد: جرم همیشه از مجرمان یک قدم عقب‌تر است و چون با گستره جرم و سرعت به روز شدن آن‌ها مواجه‌ایم، پیشگیری از آن‌ها برای یک معاونت سخت و ناممکن است. وقتی که کسی با تجربه چندین ساله در مواجهه با جرائم مختلف می‌تواند به ما کمک کند و از ما جلوتر است، باید از این فرد استفاده کرد.

در ادامه غلامی به مسائل و مشکلات مطرح‌شده درحوزه استارتاپ‌ها پاسخ داد و گفت: بسیاری از مشکلات مطرح شده در حوزه استارت‌آپ‌ها به دلیل تازه بودن این حوزه بوده و امری طبیعی است و پیشنهاد می‌کنم که مسائل اصلی احصاء شود تا با هم‌اندیشی و با استفاده از این معاونت برطرف شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پیشنهاد داد که ساختار ثابتی تعریف شود که بر اساس آن ویترین ایده‌ها راه اندازی شود و نقش واسطه را بین شرکت‌های استارت‌آپی و دیگر نهادها و سازمان‌ها در برآورده کردن نیازهای آنها ایفا کند.

وی ساختار ثابت را مقدمه فعالیت‌های بعدی دانست و عنوان کرد: وقتی این ساختار شکل بگیرد و رسمیت پیدا کند و ماهیت حقوقی شرکت‌ها تثبیت و تایید شود، می‌توان برای سایر مسائل رایزنی نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز