خبرگزاری کار ایران

تصاویر منتشر شده از بستری بیماران در فضای باز بیمارستان امام رضا(ع) مشهد واقعیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۶۵

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در پی انتشار تصاویری از حضور همراهان بیماران بستری در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در محوطه این مرکز درمانی توضیحاتی را در راستای تنویر افکار عمومی منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از وبدا، سید محمد حسین بحرینی اظهار کرد: هر چند که در شرایط حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با شرایط بحرانی از نظر تعداد بیماران سرپایی،بستری و بدحال مواجهه است اما مدیریت تخت در این دانشگاه به شکل مناسبی در حال انجام است و طبق برنامه ریزی تمامی بیماران از خدمات مناسب بهره مند می شوند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی در صورت نیاز بیماران به بستری و نبود تخت در مرکز درمانی، بیماران به دیگر مراکز درمانی منتقل می شوند و این امر در بیمارستان امام رضا(ع) که از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به عنوان ریفرال کرونا محسوب می شود به شکل مناسبی در حال اجراست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر اورژانس 12 بیمارستان در مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و بیشتر ظرفیت تخت های بستری بیمارستان های دولتی و همچنین در صورت نیاز بیمارستان های خصوصی، خیریه، نظامی و انتظامی نیز به این امر تعلق دارد.

وی با تاکید بر اینکه در ضمن بر اساس دستورالعمل های قبلی به دلیل شرایط همه گیری کرونا، همراه سرای بیمارستان تعطیل می باشد اظهار کرد: انتشار تصاویری از بستری بیماران در محوطه باز بیمارستان امام رضا(ع) مشهد کاملا نادرست است و این تصاویر متعلق به همراهان بیماران است که در این مکان در حال استراحت هستند.

 بحرینی افزود: باید توجه داشت که بیش از 30 درصد از بیماران بستری در بیمارستان های مشهد غیر بومی هستند و سرگردانی و در انتظار ماندن همراهان بیماران در پشت درب های بیمارستان ها و یا در محوطه مراکز درمانی دور از تصور نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز