خبرگزاری کار ایران

آغاز امتیازدهی به گزینه‌های پست شهرداری از فردا/ احتمال معرفی شهردار در روز تحلیف

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۸۶۷

منتخب شورای شهر تهران از آغاز جلسه امتیازدهی به گزینه منتخب شهردار تهران از فردا خبر داد.

"مهدی چمران" منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره فرآیند بررسی برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران گفت: صبح امروز آقای احمدی‌مقدم بمنظور ارائه برنامه‌های خود در جمع منتخبان شورای شهر تهران حاضر شدند و به ارائه برنامه خود پرداختند و برنامه‌ خوبی نیز ارائه دادند.

او با بیان اینکه در ادامه آقای محسن پیرهادی در جمع منتخبان حاضر شدند، گفت: برنامه های ایشان نیز ارائه شد.

عضو منتخب شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که انتخاب شهردار در این هفته نهایی خواهد شد؟ گفت: از فردا صبح جلسه امتیازدهی به گزینه‌های تصدی شهرداری تهران آغاز و احتمالاً بین یک تا سه گزینه برای مرحله بعدی انتخاب خواهند شد.

چمران با بیان اینکه تا امروز خانم معصومه آباد و آقایان علیرضا زاکانی، مازیار حسینی و هابیل درویش برنامه‌های خود را ارائه کردند، گفت: امروز نیز دو گزینه دیگر برنامه‌های خود را ارائه دادند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شهردار جدید پایتخت روز پنجشنبه همزمان با آغاز رسمی فعالیت شورا مشخص خواهد شد، گفت: شاید این اتفاق رخ دهد. البته فعلا بعید می‌دانم و باید منتظر ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز