خبرگزاری کار ایران

آسیب‌های اجتماعی در تهران افزایش یافت/ انتظار هاشمی از شورای ششم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۲۹

رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیل مسایل اقتصادی و کرونا،آسیب اجتماعی در تهران نه تنها افزایش پیدا نکرد و بلکه افزایش نیز یافت و بعد از شورای شهر باید این دو موضوع بویژه آسیب های اجتماعی پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در آخرین است صحن علنی شورای پنجم در جمع خبرنگاران گفت: انسان بر اساس برنامه‌ها به بعضی از مسائل نمی‌پردازد و بعد زود دیر می‌شود و فرصت از دست می‌رود.

او با اشاره به پیگیری دو موضوع مهم در شورای شهر گفت: آنچه برای من مهم بود دو نکته آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی بود. ما در بخشی از تجهیز سیستم حمل و نقل عمومی به سیستم های ضد آلودگی هوا موفق نبودیم و نتوانستیم تامین واگن و اتوبوس برقی را اجرایی کنیم. البته باید این موارد توسط دولت تامین می‌شد که به دلیل تحریم اتفاق نیفتاد.

هاشمی افزود: نکته دوم مسأله آسیب‌های اجتماعی بود که معیشت مردم دچار مشکل بود اما به دلیل مسایل اقتصادی و کرونا، آسیب اجتماعی در تهران نه تنها افزایش پیدا نکرد و بلکه افزایش نیز یافت و بعد از شورای شهر باید این دو موضوع بویژه آسیب‌های اجتماعی پرداخته شود.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که توقع شما به عنوان یک شهروند از شورای ششمی‌ها چیست گفت: سعی کردیم تحول و آرامش جدیدی به شهر بدهیم در زمینه‌های مختلف از جمله صیانت از باغات، شهر نفروشی، تکثر فرهنگی و همچنین سعی کردیم پروژه های عمرانی را بدون مطالعه شروع نکنیم و خواهشم این است که به این موضوعات نگاه کنند، حرف‌های که می‌گویم واقعیت دارد و سعی کنند این سرمایه را حفظ کنند.

هاشمی گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز بسیار مهم است و درخواست دارم از مسایل موجود در این زمینه غفلت نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز