خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون مدرسان دانشگاه علمی کاربردی در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۵۵۱

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از واحدهای استانی این دانشگاه خواست پیگیری لازم جهت واکسیناسیون کادر آموزشی، مدرسان و دانشجویان را با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها انجام دهند.

به گزارش ایلنا، با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، هیأت رئیسه و رؤسای واحدهای استانی این دانشگاه، نشست شورای هماهنگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیران این حوزه، گزارشی از فرآیند نهایی‌سازی و تصویب دوره‌های آموزشی مراکز علمی کاربردی براساس حوزه‌های مهارتی و معیارها و شاخص‌های تخصصی و همچنین تدوین و اجرای دوره‌های کوتاه مدت آموزشی را ارائه کرد.

سپس رؤسای واحدهای استانی نظرات، پیشنهادات، مسائل و مشکلات مربوطه را در این خصوص مطرح و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی جهت پذیرش و جذب دانشجو در سال جاری را ارائه کردند.

همچنین واحدهای استانی گزارشی از اقدامات مربوط به واکسیناسیون اعضای دانشگاه در استان و اقدامات ترویجی و تبلیغی برای جذب حداکثری دانشجو در سال جاری را نیز ارائه کردند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه اعلام کرد: واحدهای استانی این دانشگاه باید اقدامات و پیگیری‌های لازم جهت واکسیناسیون کلیه کادر آموزشی، مدرسان و دانشجویان را با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها با جدیت پیگیری کنند تا شرایط شروع سال جدید تحصیلی به صورت مناسب و ایمن فراهم شود.

وی خواستار استفاده از همه ظرفیت مراکز آموزش علمی کاربردی، نهادها، سازمان‌های مرتبط و شبکه‌های صداوسیمای استانی جهت اطلاع‌رسانی مناسب و تبلیغات مؤثر برای جذب حداکثری این دانشگاه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز