خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت تشریح کرد؛

اجرای طرح‌های ویژه پلیسی برای تامین امینت مراسم تنفید و تحلیف ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۲۸

سردار رحیمی از اجرای طرح‌های ویژه پلیسی برای تامین امنیت در مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت صبح امروز (دوشنبه) در همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دشمن با سیاه‌نمایی و تبلغات دروغین به دنبال برهم زدن انتخابات و کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رای بود، اظهار داشت: علی‌رغم تمامی برنامه‌های دشمنان مردم حضوری پرشور در انتخابات داشتند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در انتخابات هیچگاه از کسی حمایت نکرد، افزود: پس از انتخاب فر اصلح  امروز در استانه جابجایی دولت هستیم.

رییس پلیس پایتخت گفت: فرماندهی انتطامی تهران بزرگ بیشترین مسئولیت را در مراسم تنفیذ و تحلیف مراسم ریاست جمهوری برعهده دارد؛ بیش از دو ماه ده‌ها جلسه برای برقرای نظم و امنیت مراسم تنفیذ و تحلیف تا کنون برگزار شده است.

وی گفت: قرارگاه فرماندهی در پلیس پیشگیری فعال خواهد شد و تهران از امشب تحت کنترل و پایش انتظامی و ترافیکی قرار خواهد گرفت.

سردار رحیمی افزود: طرح‌های ایست و بازرسی در محورهای ورودی و خروجی تهران و  کنترل اطلاعاتی از روز گذشته از سطح شروع شده است. 

رییس پلیس پایتخت گفت: در روز ۱۲ مرداد روز تنفیذ طرح‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیایان‌های جمهوری ضلع شمال، ولیعصر ضلع شرق، امام خمینی ضلع جنوب و کارگر ضلع غرب از هشت صبح اجرا خواهد شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در روز پنجشنبه که مراسم تحلیف برگزار خواهد شد طرح‌های ویژه ترافیکی از سال ۱۳ تا ۱۹ در  میدان بهارستان و خیابان‌های اطراف مجلس شروع خواهد شد و تردد در این محدوده‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز