خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع انسانی وزارت علوم خبر داد:

پرداخت معوقات افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان ستادی تا پایان مرداد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۳۲

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم از پرداخت معوقات افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان ستاد وزارت علوم در ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا،  اباصلت خراسانی در اینباره خاطر نشان کرد: پیرو ابلاغ دولت برای افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ وعدم تأمین اعتبار لازم در آن سال و به دلیل محدودیت منابع مالی در سال گذشته (۱۳۹۹)، این افزایش از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ اجرا و پرداخت آن صورت گرفت و مقرر شد در صورت تأمین اعتبار لازم معوقات از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ پرداخت شود.

وی افزود: با حمایت و دستور ویژه‌ی وزیر محترم علوم و پیگیری‌های مستمر از سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال جاری با توجه به رشد بودجه و موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور برای استفاده از منابع امسال برای پرداخت معوقات سال ۹۸ و ۹۹، پس از تأیید و اخذ موافقت نامه لازم از آن سازمان، احکام کارگزینی از اسفند ماه سال ۹۸ اصلاح و برای پرداخت آماده شده است.

خراسانی افزود: احکام کارگزینی مربوط به برخورداری از سقف ۵۰ درصد افزایش حقوق و مزایا از تاریخ ۱/۱۲/۹۸ لغایت ۱/۱۱/۹۹ صادر و با توجه به تأمین اعتبار مورد نظر، معوقات مربوطه در ماه جاری (مردادماه) پرداخت خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش حقوق کارکنان و پرداخت معوقات بایستی از تلاش‌ها و زحمات وزیر محترم علوم، رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و مجموعه همکاران آن سازمان، معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و تمامی همکارانی که در این زمینه تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز