خبرگزاری کار ایران

آماده‌سازی و اهدای ۲ هزار بسته فرهنگی برای کودکان مناطق کم‌برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۱۵

در «طرح مؤمنانه لبخند غدیر» دو هزار بسته‌ی فرهنگی شامل کیف و کفش، نوشت‌افزار و محصولات بهداشتی ویژه دانش‌آموزان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حمایت خیرین، به منظور توزیع در مناطق کم‌برخوردار آماده و اهدا شد.

به گزارش ایلنا، دو هزار بسته فرهنگی از سوی بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با کمک خیران، آماده و برای توزیع در مناطق کم‌برخوردار کشور، بسته‌بندی و ارسال شد.

 در ادامه سلسله اقدام‌های مومنانه «پویش جهادی مهرباران کانون» با مشارکت نیکوکاران، تعداد ۲هزار بسته‌ی فرهنگی شامل کیف، کفش، محصولات بهداشتی و ضد عفونی برای رعایت شرایط بهداشتی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا، دفاتر و نوشت‌افزار طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر لوازم کمک آموزشی برای محرومیت‌زدایی تحصیلی و فرهنگی کودکان مناطق کم‌برخوردار با همت بسیجیان کانونی تهیه و بسته‌بندی شد و به‌زودی در مناطق هدف، برای کمک به عدالت آموزشی و ارتقای سطح فرهنگی کودکان این مناطق، توزیع می‌شود.

بر این اساس، این پویش جهادی، با هدف محرومیت‌زدایی فرهنگی و تحصیلی کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، طراحی و ایجاد شده است.

در این گزارش آمده است؛ در بسته‌های اهدایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر کیف و کفش، لوازم‌التحریر و همچنین دفتر و کتاب‌های تولیدشده در کانون، ماسک، الکل، خمیردندان و مسواک، دستمال کاغذی، جعبه‌ی غذا، قمقمه‌ی آب، و… نیز گردآوری شده است که به‌زودی به دست بچه‌های مناطق مختلف کشور می‌رسد.

شایان ذکر است؛ این طرح در استان‌ها نیز از سوی ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز