خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۹۷

دومین گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی به صورت ویدئو کنفرانسی در ۴۰ نقطه از کشور در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در دومین گردهمایی فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ( نشست فصلی ویدئو کنفرانسی ) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" و تبریک عید سعید غدیر خم و ولایت امام موسی بن جعفر (ع) به اعطاء و ارتقاء درجه برخی فرماندهان در ناجا اشاره کرد و گفت: خداوند را شاکریم که در این ایام نورانی و با تصویب فرمانده معظم کل قوا ارتقاء درجه برخی فرماندهان ناجا رقم خورد.

وی ضمن عرض تبریک به فرماندهان به واسطه ارتقاء درجه آنها گفت: افرادی که مفتخر به ارتقاء درجه می شوند نشان از شایستگی، جایگاه و عملکرد مطلوب آنان دارد؛ از این رو افرادی که درجه آنها ارتقاء می یابد بایستی در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: افرادی  که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال خدمتگزاری و مدیریت هستند به فرموده فرماندهی معظم کل قوا بایستی از مسائلی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد می کنند پرهیز کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شما عزیزان باید بدانید که بار مسئولیت شما در زندگی شخصی و سازمانی بیشتر شده است؛ بایستی وقت بیشتری برای ناجا و خدمت رسانی و اجرای مطلوب ماموریت ها بگذارید.

سردار اشتری ادامه داد: بایستی روحیه  خدمتگزاری و دوری از اشرافی گری، اسراف و ... خصوصا در معاونان و مسئولان بیشتر شود و بیش از گذشته وقت خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنید تا جایی که گام های مستحکم تری برای نزدیک شدن به خداوند متعال و شهادت بردارید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: بایستی این ارتقاء درجه باعث رشد، پیشرفت در امورات شود و اثرات مطلوب آن را در آینده ببینید؛ ایستایی به هیچ عنوان قابل قبول نیست باید هر روز تلاش و ابتکارات نسبت به روز گذشته بیشتر شود در غیر این صورت  خسران و پسرفت را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است تشکر از فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز " مدظله العالی "  به واسطه اعتماد  ایشان به نیروی انتظامی  و قدردانی از حمایت های سرلشکر "محمد باقری"؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  از مواردی بود که در این گردهمایی مطرح شد.

قابل ذکر است دومین گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا با حضور سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی به صورتی ویدئو کنفرانسی در 40 نقطه از کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز