خبرگزاری کار ایران

انهدام باند شبکه‌ای سارقان زورگیر در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۸۸

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند ۱۸ نفره سارقان زورگیر که درالبرز و استان های همجوار اقدام به سرقت های متعدد کرده بودند، خبر داد و گفت: سارقان مسلح آزادراه "کرج-قزوین" که فیلم سرقت آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود جزو اعضای این باند هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت: در پی انتشار فیلم سرقت مسلحانه راکبان یک موتورسیکلت در آزادراه "کرج-قزوین" در فضای مجازی، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در همان ساعات اولیه موفق به کسب سرنخ هایی از اعضای یک باند شبکه ای سرقت که درالبرز و استان های همجوار با شیوه ای خاص اقدام به سرقت می کنند، شدند و با رصد اطلاعاتی ۴ تن از اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تحقیقات پلیس همچنان برای شناسایی سارقانی که فیلم آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، ادامه داشت، اظهار داشت: در ادامه با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، ۱۴ نفر دیگر از اعضای این شبکه در استان های مختلف از جمله تهران و اردبیل شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات آنها، در چند عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: همه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری هستند.

سردار "محمدیان" با اشاره به شناسایی تعدادی از مال باختگان این پرونده، یادآور شد: تلاش کارآگاهان برای کشف سرقت های دیگر همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر روی مجرمان خاطر نشان کرد: پلیس با توانمندی که کسب کرده مجرمان را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر می کند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان دلیل زمان بر بودن دستگیری اعضای این باند را شبکه ای بودن فعالیت و تعداد بالای اعضای آن عنوان و بیان داشت: به مجرمان و سارقان هشدار می دهیم که بالاخره در تور اطلاعاتی پلیس گرفتار خواهند شد و شکی در این موضوع نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز