خبرگزاری کار ایران

پیام فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست به مناسبت روز جهانی محیط‌بان و جنگل‌بان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۱۸۵

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز جهانی محیط بان و جنگل بان در پیامی این روز را به تمامی محیط بانان و حافظان طبیعی کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی در پیامی به مناسبت روز جهانی محیط بان  وجنگل بان این روز را به تمامی محیط بانان و حافظان عرصه های طبیعی تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی محیط‌بان و جنگل‌بان (رنجر) بر تمامی بزرگواران خدمتگزار در سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و منابع طبیعی گرامی باد.

پاسداشت سالانه‌ی این مناسبت نشان‌گر توجه جدی جامعه جهانی به نقش والا و بی بدیل این عزیزان در حفاظت از طبیعت، این میراث ارزشمند و بی بدیل بشری است و بی شک از ثمره‌ی همراهی و ایثارگری این دلاورمردان در حفاظت از طبیعت و زیست‌بوم و حیات‌وحش کشورمان است که آب و خاک ایران زمین، در امنیت، سلامت و آرامش است.

در همین راستا بایستی نقش اثرگذار فعالان مردمی و همیاران گمنام محیط بان و طبیعت را هم ارج نهاد و یقیناً مشارکت و همکاری این شیرمردان و شیرزنان، برگ زرینی است در کارنامه‌ی پربار حفاظت از محیط زیست.

جا دارد، یاد و خاطره تمامی شهدای طبیعت، بخصوص محیط‌بانان و جنگل‌بانان شهید را گرامی بداریم و سلامتی و توفیق جانبازان و آسیب‌دیدگان در حفاظت از عرصه‌های طبیعی را از محضر الهی خواستار باشیم.

جمشید محبت‌خانی
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز