خبرگزاری کار ایران

مراکز شماره‌گذاری خودرو به صورت دائمی بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۰۱

رییس پلیس راهور ناجا از بازگشایی مراکز شماره‌گذاری خودرو به صورت دائمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر درباره بازگشایی مراکز شماره گذاری خودرو گفت: با توجه به اینکه 232 شهر کشور در وضعیت قرمز قرار گرفت مراکز شماره‌گذاری در گروه دو قرار داشت از همین‌رو موظف به تعطیلی بود.

وی ادامه داد: اخیرا نامه‌ای به وزارت کشور نوشتیم و جلسه‌ای نیز در همین راستا در وزارت کشور برگزار شد، در آنجا تاکید ما این بود که از آنجا که نوبت‌دهی این مراکز به صورت اینترنتی است و افراد صرفا به صورت نوبتی در سراسر کشور وارد مراکز می‌شوند از همین‌رو پروتکل‌ها رعایت می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا حاطرنشان کرد: تعطیلی مراکز مشکلات بسیاری را در زمینه نقل و انتقالات خودرو برای مردم ایجاد کرده است از همین‌رو ما درخواست کردیم تا اجازه دهند مراکز بازگشایی شود.

سردار هادیانفر تصریح کرد: وزارت کشور با این موضوع موافقت کرد و در نامه‌ای به وزارت بهداشت اعلام کرد با توجه به رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت این مراکز بازگشایی شود.

وی درباره وکالتنامه‌ها گفت: در بحث وکالتنامه‌ها ما مجوز داشتیم که به تعداد هر روزی که تعطیل شده به آخرین روز تاریخ وکالتنامه افراد اضافه شود و نیازی به تمدید وکالتنامه نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز