خبرگزاری کار ایران

دندانپزشکان نیکوکار به ندامتگاه تهران بزرگ رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۴۱۷

در روزهای تعطیلی اخیر و بازدید سرزده حاج محمدی رییس سازمان زندان ها، دندانپزشکان نیکوکار گروه رهروان حضرت مهدی(عج) با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ، تعدادی از مددجویان را تحت درمان قرار دادند.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت اله حیات الغیب اظهار داشت: تمام مددجویان بدون هیچگونه تبعیض از امکانات بهداشتی و درمانی در زندان ها بهره مند هستند و هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.

مدیرکل زندان های استان تهران ادامه داد: در ماه های سخت مبارزه با ویروس کرونا، کادر درمان زندان ها ایثارگرانه در این سنگر مبارزه می کند تا حافظ سلامتی مددجویان و کارکنان باشد.

وی تصریح کرد: مددجو حق دارد از حقوق شهروندی خود طی دوران حبس برخوردار باشد و برای تحقق این امر، پزشکان متخصص و عمومی و نیز پرستاران شاغل در ادارات و واحدهای بهداشت و درمان تمام همت خود را به کار گرفته اند.

او افزود: با برنامه های تحولی سازمان زندان ها، پزشکان نیکوکار نیز در قالب گروه های جهادی به کمک این عزیزان آمده و خدمات درمانی رایگان به زندانیان ارائه می نمایند.

حیات الغیب همچنین گفت: در روزهای تعطیلی اخیر، دندانپزشکان نیکوکار گروه رهروان مهدی(عج) با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ، ۳۵۴ نفر از مددجویان را تحت درمان قرار دادند.

وی با تقدیر از این اقدام انساندوستانه گفت: از این تعداد که تحت درمان های مختلف توسط دندانپزشکان قرار گرفته اند، ۲۰۰ مورد جراحی و ترمیم نیز انجام شده است.

بنا به این خبر، رییس سازمان زندان ها نیز که به صورت سرزده از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید می کرد، با تعدادی از دندانپزشکان و مددجویان تحت درمان در این طرح دیدار و گفتگو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز