خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت استاندار تهران به مناسبت درگذشت رئیس رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۴۹

استاندار تهران در پیامی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در پیامی درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت؛ متن پیام به این شرح است:

《إِنَّالِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ》

در گذشت اندوهبار و ناباورانه خدمتگزار صدیق مرحوم مغفور "علیرضا تابش " که عمر با برکت خویش را مصروف خدمت به مردم نمود موجب تاسف و تالم خاطر گردید.

خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا، از بالاترین خصلت ها شمرده شده است و مرحوم مهندس تابش در طول حیات خود همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت. بدون تردید نام، یاد، خدمات ارزنده و در خور توجه این عزیز سفر کرده در حافظه و قلب ملت شریف ایران مانا و جاودان خواهد بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این خدمتگزار بی ادعا را به خانواده و بازماندگان و مجموعه محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند بارتعالی برای آن مرحوم غفران و آرامش ابدب و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز