خبرگزاری کار ایران

پنجمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۴۷

دبیرخانه پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی از اضافه شدن بیش از ۵۰۰ سازمان و شرکت معتبر به ۴۳۰۰ سازمان و شرکت متقاضی استخدام از این آزمون خبر داد و اعلام کرد، با توجه تقاضای کارجویان زمان ثبت نام آزمون تا ساعت ۲۴ روز جمعه هشتم مرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش ایلنا،در اطلاعیه شماره ۴ دبیرخانه پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی آمده است: همزمان با استقبال گسترده کارجویان و افراد خواهان فرصت‌های شغلی بهتر از ثبت نام در این دوره آزمون، برخی از شرکت‌ها و موسسات نیز اقدام به افزایش ظرفیت پذیرش نیروی انسانی خود کردند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به گروه صنعتی انتخاب، گروه دیجی‌کالا، ایپکو ایران خودرو، سن‌ایچ و… اشاره نمود که تقاضای جذب نیروی انسانی خود را از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی به دبیرخانه این آزمون اعلام کرده‌اند. 
براساس این اطلاعیه فراخوان گسترده شرکت‌های متقاضی جهت تکمیل ظرفیت استخدامی خود در سال ۱۴۰۰ از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی، منجر به استقبال گسترده کارجویان از طریق این آزمون شده است. لذا با توجه به درخواست مکرر داوطلبان، مهلت ثبت نام تا هشتم مرداد تمدید شده‌است.
در این اطلاعیه تاکید شده است: در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی بیش از ۵۰۰ سازمان و شرکت معتبر جدید به ۴۳۰۰ شرکت بخش خصوصی این سازمان افزوده شده‌اند و اکنون بیش از ۴۸۰۰ سازمان و شرکت معتبر متقاضی جذب نیرو از پنجمین ازمون استخدام بخش خصوصی هستند. 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در این آزمون که در ۹دسته شغلی و ۲۲۱ عنوان برگزار می‌شود بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در ۴۸۰۰ سازمان و شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند. این دسته‌های شغلی عبارتند از: 
• دسته شغلی بازاریابی و فروش شامل مشاغل فروشنده، کارشناس فروش، کارشناس دیجیتال‌مارکتینگ و ۱۴ شغل دیگر
• دسته شغلی سلامت شامل مشاغل تکنسین آزمایشگاه، کارشناس صنایع‌غذایی، کارشناس HSE و ۶ شغل دیگر
• دسته شغلی فناوری اطلاعات شامل مشاغل اپراتور رایانه، کارشناس فناوری اطلاعات، مدیر ارشد فنی (CTO) و ۳۱ شغل دیگر
• دسته شغلی فنی و اجرایی شامل مشاغل حفاظت فیزیکی و نگهبان، راننده خودرو و کامیونت، تکنسین فنی و تاسیسات و ۱۰ شغل دیگر
• دسته شغلی کارشناسی و ارائه خدمات شامل مشاغل کارشناس کنترل‌کیفیت، دستیار وکیل، پژوهشگر و ۱۳ شغل دیگر
• دسته شغلی مالی، اداری و حقوقی شامل مشاغل کارمند اداری، متصدی امور بانکی، حسابدار و ۲۱ شغل دیگر
• دسته شغلی مدیریتی شامل مشاغل مدیر اداری، مدیر اجرایی، مدیر منابع انسانی و ۲۵ شغل دیگر
• دسته شغلی مهندسی شامل مشاغل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس کامپیوتر-نرم‌افزار و ۵۱ شغل دیگر
• دسته شغلی هنر، رسانه و آموزش شامل مشاغل گرافیست، مشاور تحصیلی، مترجم/مدرس زبان انگلیسی و ۲۳ شغل دیگر
لازم به ذکر است مهلت ثبت نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی تمدید نخواهد شد. با توجه به ترافیک سایت در روزها و ساعات پایانی، شایسته است داوطلبان شرکت در این آزمون نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود از طریق وب‌سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www. inre. ir اقدام نمایند و ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز