خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

واکسیناسیون مهماندارهای قطار و هواپیما در مرداد/ آغاز تزریق واکسن به معلمان در روز عید غدیر خم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۳۸

رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت گفت: مهماندارهای قطار و هواپیما در دسته شغلی وسایل حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی قرار دارند که در مرداد ماه واکسن دریافت خواهند کرد.

«جعفر صادق تبریزی» رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به زمان واکسیناسیون گروه مشاغل حساس بیان کرد: طبق برنامه ریزی که داشتیم، تزریق واکسن کووید-۱۹ گروه‌های شغلی حساس برای مرداد ماه پیش‌بینی شده است و الان برای ۹ گروه شغلی حساس در حال برنامه‌ریزی هستیم و انشاالله واکسیناسیون معلمان در روز پنجشنبه مصادف با عید سعید غدیر خم شروع می‌شود و گروه‌های شغلی دیگر هم ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: برای هر گروه شغلی یک رابط تعیین شده است تا آن رابط هماهنگی‌های لازم را با مدیران مربوطه در سازمان‌های ذیربط انجام دهد، بنابراین بر اساس اولویت بندی که شده، مرداد ماه تمام گروه‌‌های شغلی حساس تزریقشان شروع می‌شود.

تبریزی افزود: بعد از اتمام این ۹ گروه حساس، گروه‌های دیگر شامل خبرنگار‌ان، دانشگاهیان، رانندگان تاکسی و اتوبوس و ...واکسینه می‌شوند.

وی در مورد واکسیناسیون مهمانداران قطار و هواپیما، گفت: این گروه نیز در دسته شغلی وسایل حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی قرار دارند که در مرداد ماه واکسن دریافت خواهند کرد و به زودی زمان انجام واکسیناسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز