خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در دیدار با شیوخ خوزستان:

برای حفظ امنیت و حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم/ با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۶۴۷

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: دشمن با همکاری مزدوران خود در داخل کشور درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌سواری بر مطالبه‌ های به حق مردمی است که إن‌ شاالله با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در دیدار با شیوخ و سادات منطقه "عبدل خان" استان خوزستان ضمن تبریک دهه ولایت و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره)، اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز برای بنده توفیقی حاصل شد که میان فقها، شیوخ و سادات این منطقه حضور دارم.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده‌ است که برگزاری این‌گونه جلسات و نشست‌ های صمیمانه در حل مشکلات بسیار مثمرثمر و تأثیرگذار است.

فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا بیان کرد: یگان ویژه در عرصه‌ های مختلف از جمله اقدامات مردم‌ یاری در سیل استان خوزستان نشان داده‌ که در کنار مردم بوده و همیشه برای خدمت‌ رسانی آماده‌ است؛ اکنون هم برای حفظ امنیت و حل مشکلات مردم شریف این استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سردار کرمی با اشاره به شیطنت‌ ها و توطئه‌ های دشمنان ایران اسلامی، تصریح کرد: دشمن هیچ‌ گاه از توطئه دست برنخواهد داشت و با همکاری مزدوران خود در داخل کشور درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌ سواری بر مطالبه‌‌های به حق مردمی است که إن‌‌شاءالله با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

رئیس‌ پلیس ویژه کشور در ادامه تاکید کرد: در زمانی‌ که کشور و مردم شریف با مشکلات مواجه هستند، با وحدت و همبستگی کارهای بزرگی می‌ توان انجام داد و به یاری خداوند و با تلاش مردم و مسئولان بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری شیوخ، بزرگان طوایف و سادات این منطقه، خاطرنشان کرد: پلیس برای حفظ امنیت و آرامش مردم همواره آماده جانفشانی است و با فرصت‌ طلبان و متجاوزان به حریم امنیت مردم، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز