خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان شهرداری‌ها درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۵۳

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در پیامی درگذشت مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از استانداران با سابقه و مدیران اجرایی سخت کوش عرصه عمران و آبادانی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم جناب آقای مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از استانداران باسابقه و مدیران اجرایی سخت کوش عرصه عمران و آبادانی پس از عمری تلاش و خدمت شبانه روزی، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

مصیبت فقدان این مدیر پیشکسوت که سوابق و کوشش های ارزشمند وی در زمینه های  ساخت مسکن، بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث و کمک به مدیریت روستایی و دهیاری ها همواره ماندگار و  فراموش ناشدنی است را به خانواده محترم ایشان و همکاران وی در بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی صمیمانه تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم در جوار رحمت الهی، آرامش  و غفران  واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

 مهدی جمالی نژاد

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز