خبرگزاری کار ایران

سخنگوی نیروی انتظامی:

بازگشت آرامش به خوزستان/ مردم راهشان را از اشرار و منافقین جدا کردند/ اجازه خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۸۳

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم شریف خوزستان با نیروی انتظامی عنوان داشت: با وجود تلاش مذبوحانه افراد مغرض و شبکه های معاند در جهت افزایش تنش، اجازه هیچ گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشد.

به گزارش ایلنا، سردار"مهدی حاجیان" در خصوص آخرین وضعیت امنیتی استان خوزستان، گفت: در ابتدا لازم می دانم از همکاری و همراهی مردم شریف و باغیرت خوزستان با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: مردم ولایی و معتقد استان خوزستان با جدا کردن راهشان از اشرار و منافقین، در بازگشت امنیت و آرامش مجدد به استان نقش مهمی ایفا کردند که این هوشیاری و آگاهی قابل تقدیر است.

معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: با وجود تلاش مذبوحانه افراد مغرض و شبکه های معاند در جهت افزایش تنش، اجازه هیچ گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطر "ضرغام پرست" شهید راه نظم و امنیت در استان خوزستان و جانفشانی کلیه رده های اجرایی و اتخاذ تمهیدات مناسب و هدایت مستمر و منظم عملیاتی و اشراف اطلاعاتی را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در خنثی سازی تحرکات دشمنان نظام گفت: الحمدالله هیچگونه مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد و کلیه نقاط حساس شهرستان های استان مدیریت و تحت کنترل قرار گرفته و تا این لحظه، بدون رویداد خاصی امنیت حکمفرما می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز