خبرگزاری کار ایران

معاونت اجتماعی قوه قضاییه پل ارتباطی مردم با دادگستری استان‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۰۹

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به اینکه در دیدگاه فضای عمومی نسبت به معاونت پیشگیری تغییر ایجاد شود، افزود معتقدیم معاونت اجتماعی ویترین دادگستری و پل ارتباطی مردم با دادگستری استان ها است.

به گزارش ایلنا، علی غلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از اقدامات و پیگیری‌های ارزشمند رئیس کل دادگستری استان زنجان در راستای پیشبرد برنامه‌های معاونت اجتماعی و توجه ویژه به برنامه‌های تشکر و تقدیر کرد.

غلامی با تقدیر از اجرای دقیق و کامل برنامه‌های معاونت اجتماعی در استان زنجان و کسب رتبه دوم در سال ۹۹، تصریح کرد: استان زنجان در دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی در اجرای برنامه ها داشته است.

وی با اشاره به این نکته که چارت معاونت باید تکمیل و به تایید برسد و در دیدگاه فضای عمومی نسبت به معاونت پیشگیری تغییر ایجاد شود، افزود: در این راستا به صورت جدی با استان‌ها وارد تعامل شده‌ایم، چراکه معتقدیم معاونت اجتماعی ویترین دادگستری و پل ارتباطی مردم با دادگستری استانها است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان در ادامه جلسه با قدردانی از همراهی و حمایت‌های لازم رییس کل دادگستری از معاونت پیشگیری استان تصریح کرد: نگاه شما بسیار علمی و کارشناسی شده است و انتظار ما هم دفاع از جایگاه معاونت اجتماعی است.

فتحی تاکید کرد: باید مطالبه‌گر بود و مدیریت درست را بکار گرفت. در این مسیر حضور مسئولان در استان‌ها وضعیت معاونت‎ها موجب دلگرمی بیشتر برای احقاق حقوق مردم خواهد بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان افزود: کاهش ورودی پرونده‌ها نتیجه کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم است و به اذعان همگان این امر به سادگی ممکن نیست.

فتحی با ارائه پیشنهاداتی در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها، تاکید داشت: برخی برنامه‌ها باید حذف و برخی تقویت شوند. اگر از تعداد برنامه کاسته شود و به کیفیت کار پرداخته شود قطعا خروجی بهتری را در این بخش شاهد خواهیم بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: در راستای بررسی برنامه‌های حوزه اعتیاد ذیل برنامه‌های ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اولین جلسه بررسی و ارزیابی عناوین برنامه‌های سال ۱۴۰۰ ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کنترل و کاهش اعتیاد به دعوت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با حضور نمایندگان استان‌های زنجان، مازندران، گلستان، فارس، قزوین، آذربایجان غربی و مرکزی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز