خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۰۳

رئیس سازمان بهزیستی کشور بمناسبت روز ملی فیزیوتراپی پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

معلولان جسمی حرکتی پر جمعیت ترین گروه افراد دارای معلولیت هستند که اقدامات لازم توانبخشی و بازتوانی ایشان مستلزم شناسایی و ارزیابی دقیق آسیب ها، محدودیت های عملکردی و انطباق سطح خدمات توانبخشی با نیازهای آنان می باشد که این مهم با دانش و تجربه ارزنده همکاران فیزیوتراپ محقق می شود.

حرفه فیزیوتراپی تکمیل کننده چرخه پیچیده درمان و توانبخشی است که توسط فیزیوتراپیست های صبور و متخصص برای بهبود کیفیت زندگی توان خواهان انجام می شود.

با تقدیر از تلاش مستمر و موثر فیزیوتراپیست های شاغل در مراکز تحت مدیریت و نظارت بهزیستی که دانش و تخصص خود را با علم مددکاری درآمیخته اند تا تکمیل کننده چرخه‌ ارائه خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران موقت حسی و حرکتی باشند، فرا رسیدن دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی را به محضر ایشان تبریک می گویم.

نامگذاری روزی در تقویم مناسبت های ملی به نام روز فیزیوتراپی،، نشان دهنده اهمیت و جایگاه این حرفه در نظام سلامت و اطمینان از توان علمی و مهارت فنی فیزیوتراپیست ها در تسکین آلام بیماران و توانبخشی توان خواهان می باشد.

 اینجانب در کنار همه توان خواهانی که با بهره گیری از دانش متخصصین و کارشناسان فیزیوتراپی توان تازه ای یافته اند، سلامتی، سعادتمندی و موفقیت روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز