خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سرلشکر باقری به خانواده شهید ستواندوم "ضرغام پرست"

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۸۰۶

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با صدور پیامی شهادت مدافع نظم امنیت ستواندم "ضرغام پرست " را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ در متن پیام سراشکر باقری آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
(وَلا تحسبنَ الذین قُتلوا فی سبیلِ الله اَمواتاً بَل اًحیا عِند رَبِهم یُرزِقون )
                                                                سوره آل عمران آیه ۱۶۹
(ای پیامبر) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگان اند بلکه آنها زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند .
خانواده معظم شهید والامقام ستوان دوم "ضرغام پرست "
سلام علیکم:
شهادت مظلومانه افسر فداکار و شجاع یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر شهید ‌مدافع نظم و امنیت ستون دوم "ضرغام پرست" در حین اجرای ماموریت دفاع از امنیت شهری توسط معدودی از آشوب طلبان و معاندین نظام را به خانواده مکرم، آحاد فرماندهان ،کارکنان و همرزمان پرافتخار نیروی مقتدر انتظامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقتضای رسالت دینی، انقلابی ملی و ماموریت های خطیر سازمانی خود همواره نشان داده اند برای حراست از سرمایه‌های امنیت ملی و نظم عمومی کشور و تضمین آرامش مردم شریف و عزیزمان، در صف مقدم ایثار و فداکاری از هیچگونه تلاش و مجاهدت ای دریغ نکرده و با دشمنان امنیت و برهم‌زنندگان نظم اجتماعی هوشمندانه و قاطعانه برخورد خواهد کرد.
بر روح مطهر و والای این شهید گرانقدر درود می فرستیم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای دشت کربلا مسئلت می‌نمایم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز