خبرگزاری کار ایران

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۴۱۶ کیلو شیشه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۴۹۰

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۴۱۶ کیلوگرم مخدر شیشه در عملیات ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمد طاهری" در تشریح این خبر اظهار داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر صنعتی ازشهرستان های مرزی شمال استان سیستان و بلوچستان به شهر "زاهدان" و سپس انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، طی چند روز رصد و کنترل تحرکات این باند حرفه ای، دریافتند که قاچاقچیان با جاساز مواد مخدر داخل یک دستگاه کامیون حامل مواد ضایعاتی در حال انتقال محموله مذکور ازشهرستان های شمالی استان به  سمت زاهدان هستند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام روز گذشته تیم های عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک عملیات ضربتی کامیون حامل مواد را در محور "زابل" به "زاهدان" توقیف وضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ در بازرسی از کامیون، ۴۱۶ کیلو و ۲۰۰ گرم مخدر شیشه را که به طرزی ماهرانه در قسمت بار آن جاساز شده بود کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار طاهری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز در جامعه تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز