خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل اصلی قمه کشی و تخریب واحد صنفی کله پزی در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۲۵

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل اصلی درگیری و تخریب واحدی صنفی کله پزی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"سعید راستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی خبر تخریب، درگیری و قمه کشی منجر به قطع عضو احدی از مشتریان در یک واحد صنفی "کله پزی" در محله "تهران نو " و دستگیری ۲ تن  از عاملان درگیری ،دستگیری عامل اصلی این پرونده  در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات  پلیس امنیت عمومی  توضیح داد: در بررسی های اولیه  به دست آمد، متهم با اطلاع از حضور یکی از مشتریان در کله پزی به آن مکان به همراه ۲ تن از همدستانش مراجعه کرده و پس از درگیری و قطع عضو مشتری کله پزی  از محل گریخته است.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم اصلی پرونده از افراد شرور و سابقه دار بوده و  متهم به دفعات مختلف به جرم عربده کشی، نزاع دسته جمعی و تخریب دستگیر شده است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، متهم پس از درگیری و تخریب،  مخفیگاهش  را تغییر داده است که پس از رصدهای اطلاعاتی، مخفیگاه وی در محدوده تهرانپارس شناسایی شد.

راستی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و متهم را در حالی که در مخفیگاهش پنهان شده بود دستگیر و به  پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه این فرد شرور پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و برای سیر مراحل قضائی پرونده به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس همواره با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز