خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

اعمال ممنوعیت ورود و خروج در استان‌های تهران و البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۴۵۵

رییس پلیس راهور ناجا توضیحاتی را درباره اعمال قانون خودروها در تعطیلات پیش‌رو اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر گفت: براساس گزارش وزارت بهداشت کشور وارد پیک پنجم کرونا شده است، براساس مصوبه قرارگاه مقابله با کرونا محدودیت‌های کرونایی از سوی پلیس اعمال می‌شود. در حال حاضر نیز ۱۶۹ شهر در وضعیت قرمز و ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی بوده و در مجموع ۴۴۸ شهر در سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد است و اعمال قانون در آنها انجام می‌شود.

وی درباره محدودیت‌های استان‌‌های تهران و البرز با توجه به تعطیلات ۶ روزه در این استان‌ها گفت: براساس مصوبه اخیر که به پلیس ابلاغ شده است در محدوده استان تهران و البرز تعطیلات از فردا آغاز می‌شود و محدودیت‌ها از امروز ساعت ۱۸ شروع و تا پایان روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: لذا محدودیت‌هایی که ابلاغ شده از امروز ساعت ۱۸ در ۱۴ معبر خروجی استان‌‌های تهران و البرز اعمال می‌شود و ما از مردم می‌خواهیم از سفر منصرف شوند و همکاری لازم را در این زمینه با ما داشته باشند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: اگر خودرویی قصد سفر داشته باشد از سفر آن‌ها ممانعت خواهد شد و در صورت اصرار اعمال قانون شده و با توجه به اینکه وضعیت استان‌های تهران و البرز قرمز است جریمه یک میلیون تومانی در انتظار متخلفان خواهد بود. همچنین براین اساس اعمال قانون در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: ناوگان بار و مسافر مستثنی است و با آن‌ها نهایت همکاری می‌شود اما براساس اعلام وزارت کشور تمام مجوزهایی که از سوی فرمانداری صادر شده، ابطال شده است.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: براین اساس خروج پلاک‌های بومی از این دو استان ممنوع و ورود پلاک‌های غیر بومی به آنها نیز ممنوع است. همچنین ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تعطیلات ۶ روزه متوقف نخواهد شد و در سراسر کشور نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز