خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

هیچ مجوز تردد بین استانی صادر نمی‌شود /مجوزهای صادره از قبل هم باطل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۴۳۰

استاندار تهران گفت: هیچ مجوز تردد بین استانی صادر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: تنها خودروهای امدادی مجاز به تردد بین استانی هستند و تمامی مجوزهای صادرشده از قبل هم باطل است.

وی ادامه داد: به فرمانداران ابلاغ شده که هیچ گونه مجوز تردد بین استانی صادر نشود مجوزهای صادره از امروز تا صبح دوشنبه هفته آینده باطل است.

محسنی بندپی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری، سرپایی و فوتی، بیان کرد: قابل ذکر است که در پیک‌های قبلی همزمان تعداد بیماران در بخش‌های مختلف افزایش پیدا نمی‌کرد و کادر درمان فرصت می‌کرد برای بیماران در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی کند اما اکنون این فرصت وجود ندارد و در حال حاضر تهران جزو هفت استان قرار گرفته که در وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود تهران از فردا سه شنبه تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است، چون با تعطیلی تهران به دنبال ایجاد تنفس حداقلی برای کادر درمان هستیم تا علاوه بر کنترل ویروس کرونا کادر درمان بتواند در این زمینه برنامه ریزی کند.

بندپی افزود: توجه کنید که ماموران نیروی انتظامی در اجرا و تنظیم مقررات و اعمال قانون در خط مقدم قرار دارند و طی ۱۷ ماه گذشته با حوصله و صبر مشکلات را مدیریت کردند این در حالیست که با تعطیلی تهران کار آنها دوچندان و سخت تر می‌شود که جای تقدیر دارد.

وی گفت: با توجه به شرایط حال حاضر تهران و اطراف هیچ گونه مجوز تردد بین استانی صادر نمی‌شود تمامی مجوزهای صادر شده از قبل تا بعد از تعطیلات باطل است و به غیر از آمبولانس‌ها و خودروهای امدادی اجازه تردد بین استانی به دیگر خودرو‌ها داده نمی‌شود و با خاطیان به شدت برخورد خواهد شد.

استاندار تهران ادامه داد: باید نیروی انتظامی کنترل‌ها را قبل از گلوگاه‌ها در مقاصد دو استان تهران و البرز افزایش دهد و در مورد عید قربان هم شرایط و پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گرفته و پویش تامین کپسول اکسیژن مدنظر شهروندان قرار گیرد.

وی گفت: همچنین ۸۲ مرکز واکسیناسیون داریم و ۷۷۰ هزار نفر افراد ۶۰ سال به بالا هستند و تعدادی هم از قبل مانده اند که در این شرایط مراکز واکسیناسیون باید به ۱۴۰ مرکز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز