خبرگزاری کار ایران

بازدید ۵ ساعته مدیر کل زندان‌های استان تهران از اوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۹۲

حیات الغیب در دیدار با مددجویان بازداشتگاه اوین اظهار داشت: حفظ حقوق شهروندی اولویت اساسی برنامه‌های سازمان زندانهاست و در اجرای آن تمام امکانات و نیروهای زندان‌های استان تهران بسیج شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیرکل زندان های استان تهران در بازدید ۵ ساعته از بازداشتگاه اوین به همراه علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و حمید محمدی مدیر این مجموعه، ضمن حضور در برنامه شب نشینی زندانیان پای درددل های آنان نشست.

وی تاکید کرد: حفظ حقوق شهروندی اولویت اساسی برنامه‌های سازمان زندانهاست و در اجرای آن تمام امکانات و نیروهای زندان های استان تهران بسیج شده اند.

مقام عالی زندان های استان تهران ادامه داد: برنامه شب نشینی با مددجویان، از طرح های جدید ریاست سازمان زندانهاست که طی آن مددجویان با مدیران زندان ها در فضایی آرام و در مورد موضوعات مختلف صحبت می کنند.

حیات الغیب همچنین گفت: بر اساس زمانبدی انجام شده هر هفته این برنامه در تمام زندان ها اجرا می شود و تمام زندانیان در شب نشینی‌ها شرکت می کنند.

وی افزود: در این شب نشینی‌ها با صحبت‌های دوطرفه و در فضایی صمیمانه ارتباط بین زندانیان و مدیران تقویت می‌شود.

سیدحشمت اله حیات الغیب در اواسط این برنامه همراه با مددجویان بخشی از مسابقات دربی بین پرسپولیس و استقلال را تماشا کرد. آنان با تشویق های خود دو تیم بزرگ پایتخت را همراهی کردند.

همچنین در پایان بازدید از اندرزگاهها و حضور در جمع مددجویان، جلسه ای نیز در سالن کنفرانس بازداشتگاه با حضور مدیر، معاونین و مسئولان بخشهای مختلف تشکیل شد که در این جلسه مدیر کل زندان های استان تهران  بر نظارت بیشتر بر وضعیت رفاهی و ارتقای خدمات بهداستی بازداشتگاه اوین و اجرای دقیق برنامه های اصلاحی و تربیتی تاکید کرده، نتایج صحبت با مددجویان جمع بندی و دستورات لازم توسط وی جهت رفع فوری مشکلات  مطرح شده صادر گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران شب نشینی مدیرکل زندان های استان تهران با مددجویان و جلسه با مسئولان بازداشتگاه اوین پنج ساعت و تا ۲۳و۳۰ دقیقه ادامه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز