خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن موادمخدر در منطقه مرزی زابل

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۵۰

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی زابل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمد علی گودرزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی زابل دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی زابل در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌ها هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و پس از ساعاتی درگیری سنگین مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا بیان داشت: مرزداران مجاهد هنگ مرزی زابل در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، یک تن و ۳۲ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ ۸۸۳ کیلوگرم مرفین و ۱۴۹ کیلوگرم تریاک به همراه یک مقادیری تجهیزات ارتباطی و مهمات را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی ناجا بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز