خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق حرفه‌ای توسط پلیس فرودگاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۴۵

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا، از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ"محسن عقیلی"، در خصوص جزئیات این دستگیری گفت: در پی شکایت دو نفر از شهروندان مال باخته مبنی بر سرقت موتورسیکلت پارک شده در یکی از خیابان های منتهی به فرودگاه مهرآباد موضوع در دستور کار پلیس فرودگاه مهرآباد قرار گرفت.

وی افزود: همکارانم با رصد دوربین‌های مداربسته و استفاده از سامانه‌های در اختیار موفق به شناسایی سارق سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفای سارق سابقه دار با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های پایش نامحسوس پس از ۴۸ ساعت متهم مورد نظر را در حال ورود به مخفیگاه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عقیلی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای سارق ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه تعدادی قطعات اوراق شده و مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه پس از بازجویی از متهم ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی که در نقاط مختلف شهر تهران مخفی کرده بود کشف شد خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می کنیم ضمن تجهیز خودرو و موتورسیکلت خود به سیستم های ایمنی، در صورت وقوع جرایم مشابه در مسیرهای منتهی به فرودگاه‌های سراسر کشور مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز