خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت:

گروه‌های سازمان‌یافته به دنبال از بین بردن امنیت عمومی و اخلاقی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۰۶۹

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: امروز گروه‌های سازمان‌یافته به دنبال از بین بردن امنیت عمومی و اخلاقی هستند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در همایش تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب که صبح امروز (شنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دستگاهی که وظیفه برقراری امنیت در سطح کشور را برعهده دارد، اظهار داشت: یکی از اساسی ترین وظایفی که در قانون برای آن مشخص شده پاسداشت از ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتطامی اجرای قوانین در سطوح مختلف است، گقت: کشوری می‌تواند در منطقه از اقتدار خود دفاع کند که بتواند امنیت داخلی خود را برقرار کند.

سردار رحیمی گفت: همانطور که نیروی انتطامی در سال‌های اخیر در برخورد بامفسدین اقتصای با اقتدار توانسته برخورد کند در حوزه برقراری امنیت عمومی و اخلاقی هم با قدرت وارد شده است.

وی افزود: امروز گروهی سازمان یافته‌ به دنبال آن هستند که امنتی عمومی و اخلاقی جامعه را از بین ببرند؛  امروز حراسی از هجمه‌هایی که دشمنان در فضای مجازی علیه ما ایجاد می‌کنند، نداریم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز ۹۰ درصد از اقدامات ایجابی پلیس ایجابی است و تنها ۱۰ درصد اقدامات سلبی است.

وی با بیان اینکه وظیفه ناجا اجرای قوانین در تمامی حوزه‌های است، گفت: درحوزه امنیت اخلاقی برخوردهای ارشادی، دوستانه، آموزشی و ایجابی بر برخوردهای قهری و سلبی مقدم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز