خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه خبر داد:

افزایش حقوق ۵۰ درصدی کارکنان دانشگاه خوارزمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۹۸۴

رئیس دانشگاه خوارزمی در مورد طرح همسان‌سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه گفت: این همسان‌سازی با رعایت سقف تعیین شده صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای دانشگاه خوارزمی بصورت مجازی با حضور ریاست دانشگاه، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها برگزار شد.

در این جلسه مباحثی مانند، شیوه نامه تمام وقت ویژه اعضای هیئت علمی، اقدامات انجام شده مربوط به پیاده‌سازی ساختار و تشکیلات دانشگاه و تبادل نظر در مورد تأسیس دانشکده‌ها مطرح شد.

عزیزالله حبیبی، در خصوص افزایش حقوق ۵۰ درصدی کارکنان دانشگاه افزود: بعد از اعمال این افزایش با همکاری مدیریت امور اداری احکام معوقات کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه صادر شد و با هماهنگی بعمل آمده نسبت به پرداخت این معوقات در اسرع وقت اقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی همچنین در مورد طرح همسان‌سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز افزود: این همسان‌سازی با رعایت سقف تعیین شده صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه خوارزمی در مورد پیاده‌سازی ساختار و تشکیلات دانشگاه افزود: بر اساس طرح مطرح شده در هیئت امنا موارد مربوط به تشکیلات و ساختار جدید دانشگاه ابلاغ شده است و می‌بایست پردیس‌ها و دانشکده‌ها تقویت شوند ما باید بدانیم به کجا می‌خواهیم برسیم و چه طرحی پیش رو داریم.

وی ادامه داد: از نظر محتوایی دانشکده‌ها می‌بایست برنامه ریزی لازم را انجام دهند و اولویت‌ها را در چارچوب برنامه راهبردی، سند جامع علمی کشور و بیانیه دوم مقام معظم رهبری مشخص کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز