خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

جزییات حریق در یک کارگاه مبل سازی و فوت ۵ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۴۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی جزییات حریق در یک کارگاه مبل سازی و فوت ۵ کارگر تبعه افغانستان را اعلام کرد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در علی آباد گفت: در پی تماس های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در ساعت ۲۰:۵۷ امشب آتش نشانان به محل یک آتش سوزی گسترده در بزرگراه آزادگان به سمت غرب، خیابان علی آباد پاک دانه اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی یک گاراژ به وسعت چند هزار متر بود که بیشتر در زمینه کارهای چوب بری و مبل سازی فعالیت می کردند. یکی از کارگاهها به وسعت حدود ۵۰۰ متر مسقف دچار آتش سوزی شده و به طور کامل شعله ور بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه دود و آتش از زیر سقف ها به طور بیرون زده بود، ادامه داد: درب ها و پنجره های این کارگاه به طور کامل بسته بود و آتش نشانان به محض ورود با تجهیزاتی که در اختیار داشتند مشغول بریدن درب و پنجره ها شده و توانستند به داخل سوله نفوذ کنند. 

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت پس از ورود به کارگاه عملیات اطفاء و جستجو را همزمان آغاز کرده و در همان لحظات اولیه در قسمتی که اتاق استراحت کارگاه بود با وضعیت بی حال ۵ کارگر مواجه شدند و سریعا هر ۵ نفر را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و متاسفانه پس از بررسی توسط عوامل اورژانس مشخص شد این افراد که همگی تبعه کشور افغانستان بوده اند، جان خود را از دست داده اند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر مدت زیادی است که آتش خاموش شده و عملیات جستجو نیز تقریبا به پایان رسیده و تاکنون همین ۵ نفر پیدا شده اند و به گفته افراد حاضر در محل بغیر از این ۵ نفر کسی در کارگاه نبوده است البته آتش نشانان با توجه به تخریب شدن سقف ها همچنان در حال جستجو هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز