خبرگزاری کار ایران

نشست صمیمانه سردار "اشتری" با پیشکسوتان ژاندارمری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۵۰

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به پیشکسوتان ژاندارمری گفت : شما عزیزان خالق ایثارگری های غرور آفرینی در دفاع از امنیت کشور بودید و قدردان فداکاری های جانانه شما هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، پیش از ظهر امروز سردار "حسین اشتری" ؛ فرمانده نیروی انتظامی طی یک جلسه سه ساعته، نشست صمیمی با پیشکسوتان ژاندارمری داشت.

وی در این نشست صمیمانه پس از استماع سخنان پیشکسوتان ژاندارمری، با گرامی داشت فرا رسیدن ایام ذی الحجه اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید " حاج قاسم سلیمانی" و همرزمانش و همچنین شهدای مظلوم نیروی انتظامی را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با سلامتی و صحت داریم.

خیرمقدم سردار "اشتری" به پیشکسوتان ژاندارمری

وی ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان ژاندارمری افزود: حضور ارزشمند پیشکسوتان عزیز ژاندارمری را در این محفل گرامی داشته و خدمت عزیزانی که عمری مدافع مرزهای میهن اسلامی و حافظان امنیت کشور بودند، خیرمقدم عرض می کنم.

نشست با پیشکسوتان برایم روحیه افزاست

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: حقیقتا برگزاری چنین نشست های صمیمانه با پیشکسوتان نیروی انتظامی برای بنده روحیه افزا و ارمغان آور دستاوردهای ارزشمندی است و از تجربیات گران بهای شما عزیزان بهره مند می شوم.

پیشکسوتان؛ افتخار ناجا و کشور

این مقام ارشد انتظامی  با بیان اینکه افتخار هر سازمان، نهاد و کشوری به سابقه و پیشینه خود است، تاکید کرد: شما پیشکسوتان و اعضاء وابسته ، افتخار نیروی انتظامی و کشور و خالق لحظات شیرین و غرور آفرین هستید.

تلاش های مجاهدانه پیشکسوتان را قدر می‌دانیم

وی با تاکید بر اینکه همواره ایثار و تلاش های مجاهدانه شما پیشکسوتان عزیز را قدر می دانیم، تصریح کرد: شما عزیزان ذخیره ارزشمندی برای نیروی عظیم انتظامی هستید و همه ما در قبال شما ادای احترام می کنیم و می دانیم که مدیون رشادت ها و دلاورمردی های شما عزیزان در صیانت از امنیت کشور هستیم.

نقش آفرینی ژاندارمری در دوران دفاع مقدس

سردار اشتری در ادامه با اشاره به نقش آفرینی نیروهای ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن تاکید کرد: رشادت و ایثارگری های شما عزیزان در حفظ و حراست از امنیت کشور هرگز فراموش نمی شود؛ شما عزیزان هویت، شناسنامه و افتخار ما هستید.

فداکاری‌های جانانه پیشکسوتان ناجا؛ سند افتخار

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه فداکاری های جانانه شما پیشکسوتان عزیز در عرصه حفاظت از امنیت کشور سند افتخار نیروی انتظامی است، تاکید کرد: نیروی انتظامی امروز در مسیر رشد و پیشرفت است؛ هر ساله منحنی پیشرفت ناجا سیر صعودی داشته و با گذشت زمان سرعت این پیشرفت و ترقی، محسوس تر و مشهودتر می شود که این دستاورد محصول تلاش پیشکسوتان و نیروهای ایثارگر دیروز و تلاش نیروهای امروز سازمان است.

ناجا؛ دارای جایگاه رفیع  

وی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی جایگاه رفیع و والایی در تصمیمات دارد، از تعامل پلیس با قوای سه گانه و سایر نهادهای اثرگذار کشور خبر داد و یادآور شد: برآورد افکارسنجی و نظرسنجی های معتبر برون سازمانی حاکی از افزایش اعتماد مردمی به نیروی انتظامی است؛ شاهد رشد اعتماد مردمی به پلیس هستیم و این برای همه ما افتخار است.

روند رو به رشد اعتماد مردمی به پلیس

سردار اشتری افزود: خوشبختانه افکارسنجی ها بیانگر این است که نیروی انتظامی در میان دستگاه های خدمات رسان، از منظر مردمی حائز رتبه برتر است و این مهم برای همه ما دستاورد عظیم و افتخاری مبارک است.

رضایت رهبری، مدال افتخاری برسینه نیروهای پلیس   

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عزم و اراده جدی در ناجا وجود دارد تا به انتظارات مقام معظم رهبری " مدظله العالی" پاسخی شایسته دهیم، خاطر نشان کرد: گام های مطلوبی در راستای ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم و تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی برداشته شده است، هر چند تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم اما هرگز دست از تلاش بر نمی داریم و خوشبختانه روند حرکت نیروی انتظامی رضایت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" را نیز در پی داشته است که این رضایت را چون مدال افتخاری بر سینه می دانیم و به سربازی معظم له افتخار می کنیم.

سردار اشتری با اشاره به پیام فرمانده معظم کل قوا همزمان با هفته نیروی انتظامی در سال گذشته مطرح کرد: معظم له در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاش های کارکنان خدوم این نیرو قدردانی کردند و در تعابیری زیبا نیروهای پلیس را ؛ خوب، زحمت کش و خدوم معرفی کردند.

وی افزود: معظم له در این پیام سراسر لطف و عنایت خطاب به نیروهای پلیس بیان فرمودند:" مردم عزیز قدردان زحمات و تلاش های بی وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز "اقتدار" و " مهربانی" را توامان در نیروی انتظامی احساس می کنند و از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می کنند."

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: این پیام محبت آمیز فرماندهی معظم کل قوا " مدظله العالی" برای همه نیروهای پلیس و خانواده هایشان روحیه بخش بود و این تعابیر و عبارات زیبا درباره نیروی انتظامی را قدر می دانیم و تلاش می کنیم موجبات رضایت بیشتر معظم له " مدظله العالی" را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: چنین سرمایه بزرگی دستاورد تلاش همه گذشتگان و شاغلان امروز نیروی عظیم انتظامی است و باید بگویم زحمات شما پیشکسوتان عزیز و اعضاء وابسته ناجا، تاثیرگذار و باعث عزت کشور و مردم است.

تجربیات و خاطرات پیشکسوتان ثبت و مکتوب  شود

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دانش و تجربه گرانبهای پیشکسوتان و اعضاء وابسته نیروی انتظامی تاکید کرد: معتقدم که خاطرات غرورآفرین و لحظات تلخ و شیرین شما عزیزان در جریان ماموریت های متنوع و گسترده، بایستی به عنوان خاطرات، مکتوب و ثبت شود و چه بسا از این خاطرات به عنوان منابع آموزشی گرانقدر در مراکز آموزشی و دانشگاهی نیروی انتظامی بهره برداری شود.

وی افزود: هر چند فرآیند ثبت خاطرات پیشکسوتان عزیز آغاز شده و در روزهای اخیر شاهد رونمایی از پنج کتاب با محوریت " خاطره نویسی" فرماندهان و مسئولان ناجا بوده ایم و ان شاء الله این روند با قدرت ادامه خواهد داشت.

  امکانات  ناجا متعلق به همه پیشکسوتان

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به پیشکسوتان ژاندارمری عنوان کرد: نیروی انتظامی همواره متعلق به شما عزیزان پیشکسوت و اعضای وابسته است و همه ظرفیت های ناجا اعم از امکانات درمانی - بهداشتی، اماکن تفریحی، خدماتی، رفاهی،  ورزشی و ... در اختیار شما عزیزان می باشد.

 یادی از درگذشتگان

این مقام ارشد انتظامی با یادی از تلاشگران ژاندارمری که امروز در میان ما نیستند ، عنوان کرد: بنده همواره از نشست صمیمانه با شما عزیزان استقبال می کنم و به واسطه رعایت پروتکل های بهداشتی در پی شیوع ویروس منحوس کرونا، امروز در خدمت جمع محدودی از شما پیشکسوتان عزیز بودم اما با ریشه کن شدن این ویروس منحوس، ان شاء الله برگزاری چنین نشست های تعاملی به صورت دوره ای و با حضور جمع بیشتری از شما عزیزان دنبال می شود.

 گفت و گوی پیشکسوتان با فرمانده ناجا  

گفتنی است، پیش از سخنان سردار " حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی جمع کثیری از پیشکسوتان ژاندارمری در یک بازه زمانی سه ساعته، ضمن معرفی خود، به طرح  سابقه فعالیت و خاطرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز