خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با فرزندان شاهد ستاد سازمان؛

زندانیان به صداقت و پاکی شهدا ایمان و اعتقاد دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۲۷

حاج‌محمدی در دیدار با کارکنان شاهد سازمان زندان‌ها گفت: بدانید که زندانیان نیز به مشی، صداقت و پاکی شهدا ایمان و اعتقاد دارند پس از این ظرفیت برای اصلاح و تربیت آنان استفاده کنید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، جمعی از فرزندان و کارکنان شاهد زیرمجموعه سازمان زندان‌ها طی نشستی صمیمی به گفتگو با محمدمهدی حاج محمدی، رئیس این دستگاه نشستند.

در این دیدار حاج‌محمدی با اشاره به شناسایی مشکلات و رسیدگی به وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگران همکار و در سازمان زندان‌ها، گفت: تکریم شما وظیفه ماست و حضور فرزندان شاهد در جمع کارکنان خانواده سازمان زندان‌ها مایه مباهات است. از شما هم می‌خواهم مراقب شأن و منزلت شهدای عزیزمان باشید و در تاسی به مرام آنها پیشرو باشید.

• چون شهدا ستاره اند و با آنها می توان راه را پیدا کرد؛ زندانیانی که راه صحیح را گم کرده اند را باید با مرام شهدا آشنا کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها تأکید داشت: در مدت حضور در زندان ها متوجه شدم که زندانیان نیز ارادت و اعتماد ویژه ای به شهدا دارند و به آنان ایمان و اعتقاد دارند. پس از این ظرفیت خوب برای دستگیری از زندانیان حتماً باید استفاده کنیم.

وی متذکر شد: ما نباید صرفا به استفاده از عکس و عنوان شهدا اکتفا کنیم بلکه مرام و سلوک آنها را باید دنبال و ترویج کنیم.

رئیس سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود گفت:معتقدم کارکنان خانواده معظم شهدا و ایثارگر هنوز هم از حقوق کامل خود برخوردار نیستند و تلاش می کنیم این موضوع به نحو شایسته و قانونی بررسی و اصلاح شود.

حاج‌محمدی خطاب به آنان گفت: هر آنچه می‌توانید برای حفظ دستاوردهای پدران عزیزتان تلاش کنید و خودتان جلودار باشید چرا که خانواده معظم شهدا پیشرو در حفظ ارزش های انقلاب هستند.

رئیس سازمان زندان‌ها با تأکید بر اینکه زندانیان استعداد رشد و تعالی دارند گفت: شهدا را باید به عنوان الگو به زندانیان معرفی کرد.شهدایی مانند شهید شاهرخ ضرغام را می توان الگو قرار داد. پس این جریان را شناسایی و در این خصوص کار تحقیقی و پژوهشی کنید.

وی همچنین افزود؛ برای تولید دانش اصلاح و تربیت زندانیان ترویج و تاسی به مرام شهدا حتما راهگشا و موثر است.

در این نشست صمیمی فرزندان شاهد حاضر ضمن قدردانی از رئیس سازمان زندان ها و توجه وی به خانواده شهدا، به بیان مطالب خود پرداختند. و آقای محمدی مدیر گزینش سازمان و مسئول امور ایثارگران سازمان، مامور پیگیری برخی دغدغه ها و مطالبات خانواده ایثارگران سازمان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز