خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان زندان‌ها به مناسبت انتصاب معاون اول قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۹۳۵

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با صدور پیامی انتصاب حجت السلام و المسلمین مصدق را به عنوان معاون اول قوه قضائیه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور محممهدی حاج محمدی با صدور پیامی انتصاب حجت السلام و المسلمین  محمدمصدق را به عنوان "معاون اول قوه قضائیه" تبریک گفت.
متن پیام حاج محمدی به این شرح است: 

 حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر مصدق " دامت برکاته"
معاون اول محتـرم قوه قضاییه
با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان "معاون اول قوه قضائیه" را تبریک عرض می نمایم.
انشاءالله با تلاش و توکل بیش از پیش در پرتو عنایت اهل بیت ع و بهره مندی از ارشادات جنابعالی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همسو با سایر ارکان قضایی در بستر سند تحول به شرایط آرمانی مدنظر بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر عزیزمان نزدیک شود.
 
اینجانب به نمایندگی ازجامعه شریف وگمنـام زندانبانی سراسر کشور ضمن تبریک مجدد این انتصاب ارزشمند، دوام توفیق جنابعالی را در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
محمد مهدی حاج محمدی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز