خبرگزاری کار ایران

تکذیب خبر آدم ربایی دو شهروند مریوانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۷۳

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از تکذیب خبر آدم ربایی ۲ شهروند مریوانی خبر داد و گفت: شهروندان خبرهای موثق را از منابع معتبر دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"کامبیز رستم نیا" در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن ۲ شهروند مریوانی منتشر شد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش بی وقفه و اقدامات میدانی دریافتند این ۲ شهروند طی هماهنگی های به عمل آمده قبلی با یکی از آشنایان خود در تهران و بدون اطلاع قبلی با خانواده از محل زندگیشان در شهرستان "مریوان" با گرفتن بلیط اتوبوس به سمت استان "تهران" سفر کردند.

سرهنگ رستم نیا بیان داشت: جست و جو برای پیدایش این ۲ شهروند ادامه داشت تا در نهایت مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی هر ۲ نفر را در سلامت کامل پیدا کردند و تحویل خانواده دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان "مریوان" تصریح کرد: شهروندان به ویژه والدین ضمن ایجاد فضای صمیمی با فرزندان خود، خبرهای درج شده در فضای مجازی را با استفاده از سواد رسانه ای مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و خبرهای موثق را از طریق کانال ها و خبرگزاری های رسمی دریافت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز