خبرگزاری کار ایران

مهلت اعتراض به سؤالات آزمون ارتقاء دستیاری امروز پایان می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۵۷۴

​مهلت اعتراض به سؤالات آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰، امروز سه شنبه ۲۲ تیر پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا،  کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات چهلمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ بعد از ساعت ۱۰ صبح یک شنبه مورخ ۲۰ تیر در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در دسترس قرار  گرفت.

مهلت ارسال اعتراض به سؤالات چهلمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ بعد از اعلام کلید اولیه، فقط از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی،  تا ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه مورخ ۲۲ تیر تعیین شده است.

چهلمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ روز گذشته جمعه ۱۸ تیر ماه به صورت کاغذی در ۴۹ حوزه امتحانی زیرنظر ۱۰ قطب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور  برگزار شد. تعداد ۱۱ هزار و ۶۹۰ داوطلب در ۲۷ رشته امتحانی مجاز در چهلمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی شرکت کردند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبق آخرین دستورالعمل های منتشر شده توسط معاونت بهداشتی وزارت متبوع برگزار شد.

همچنین داوطلبانی که طبق فرم خوداظهاری تکمیل شده در دانشگاه مبتلا به ویروس کووید-۱۹ بودند در محیطی جداگانه و دور از سایر داوطلبان آزمون خود را برگزار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز