خبرگزاری کار ایران

ظرفیت فرآوری بیش از ۳ میلیون تن محصولات لبنی در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۰۸۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: رفع مشکلات حوزه بخش کشاورزی به ویژه دامداری از اولویت های توسعه اقتصادی استان است.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها اظهار داشت: با توجه به ظرفیت استان تهران به عنوان قطب مهم تولید لبنیات کشور این امکان باید در تقویت و توسعه این بخش مهم از کشاورزی بیشتر فراهم شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت فرآوری بیش از ۳ میلیون تن محصولات لبنی در استان تهران توسعه بخش دامداری و دامپروری فرصتی مناسب برای رونق تولید و ایجاد اشتغال است و رفع مشکلات حوزه بخش کشاورزی به ویژه دامداری از اولویت های توسعه اقتصادی استان است.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: تامین و واگذاری زمین زمین که یکی از دغدغه ها و ملزومات توسعه این بخش می باشد در دستورکار مدیران مربوطه قرار گرفته و با تدابیر اتخاذ شده تلاش برای سرمایه گذاری بیشتر در این بخش دوچندان خواهد شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت دام گستر با ظرفیت اسمی حدود ۹۰ هزار راس دام و تولید روزانه ۷۵۰ تن شیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شو با بررسی های صورت گرفته بستر لازم برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این بخش فراهم شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز